dinsdag 1 februari 2011

De voorbereiding

Hallo,

Dit is een blog. Eigenlijk weet ik niet zo goed of ik dit wil en wat ik dan zou willen. Ik dacht, we gaan gewoon weg. We laten de boel de boel. De dieren worden verzorgd, ons huis is bewoond en wij gaan met z'n 4en onderzoeken hoe we aan de andere kant van de wereld zouden kunnen en willen leven. Leek me wel prima. Afstand nemen en samen het avontuur in duiken..
En toen vroeg iemand of ik een blog bij ging houden. Een blog! Dan realiseer ik me weer dat ik niet zo hip ben. Dat ik dacht dat we daar naartoe gingen en dan foto's gingen maken en verhalen gingen verzamelen en dat we dan terug zouden komen en dan daarover zouden vertellen... Maar zo werkt dat natuurlijk helemaal niet meer, vandaag de dag.
Dus? Ik denk na over een blog. Misschien is dit ook gelijk het laatste digitale verhaal van onze reis. Misschien zullen er vele volgen en gaan we foto's plakken. Oh, dat zal wel anders heten. Daar moet ik nog even op googlen. Maar misschien krijgen jullie dus een frequente update van onze belevenissen. Zodat jullie echt met ons mee kunnen leven... Zou dat zo werken, zou je dan meer meeleven? Zou je je dan meer betrokken voelen en wat is daarvan dan het effect en wil ik dat eigenlijk wel?? Of is dit te filosofisch op de zaterdagavond. Wat een glas wijn al niet kan doen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten