donderdag 10 maart 2011

Laatste dag :(

Nou.. hier zitten we dan vanavond.. onze laatste nacht hier op vakantie... en om eerlijk te zijn... we hebben totaal geen zin om eigenlijk terug te gaan.. het is gewoon te leuk en te lekker hier.... maar goed.. helaas moeten we wel, en het zal ook wel weer wennen aan het kleine NL....

De laatste dagen zijn we weer in Auckland geweest bij Warwick en het is nogsteeds :) een heeeerlijke stad. Dinsdag middag ben ik met Warwick stukje gaan hardlopen en Marlien en de kids op het strand... heerlijk dat dat zo kan... S'avonds wijntje en lekker kletsen en woensdag lekker shoppen voor wat souvenirs e.d.

Ik had woensdag ook nog een gesprek met een oud collega van mij over de werk mogelijkheden en hoe mijn CV hier zou worden ontvangen... Schijnt dat er hier toch iets van een tekort is aan (goed) personeel... maar goed, dat heb je eigenlijk overal.. Goede mensen zijn toch wel moeilijk te vinden... Maar het positieve was wel dat hij voor mij hier wel echt kansen ziet, ook op contract basis... Ze beginnen een project hier binnenkort voor 4-5 maanden en wilde meteen mijn CV wel aan het project team geven gezien dat ze nog een Business Analist zoeken... :) hmmm.... wel heeeel erg tempting! maar toch niet gedaan...

Vandaag was het zonnetje ook lekker bij ons en zijn we nog wat kleren wezen kopen in de winkels hier...

Spulletjes voor de kinders (natuurlijk) en ons ook.... Daarna nog even bij One Tree Hill geweest om van het uitzicht te genieten en daarna lekker weer een BBQ hier bij Warwick en alvast kijken hoe we alle spullen gaan inpakken.... Denk dat dat de grootste uitdaging van morgen ochtend wordt.. :) We hebben best nog wat gekocht en we moeten waarschijnlijk nog een extra tas kopen... en hopen dat we met z'n 4'n onder de 80 kg blijven.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten